Etiketler

, ,

Geri geldim. Yoklugumun sebebi tembellik, bezmislik ve dahasinda blog ve blogla ilisik mailin sifresini unutmus olmamdir. Böyle de vurdumduymaz bir insan olup cikmisim. Nöel tatilinde kendimi temizlige adadim, pcyi de temizliyorum. Tezdi, makaleydi suydu buydu cok seyi atip dosyalara bir daha bakmamak üzere unutuyorum. Temizlik sirasinda gizli sifreler dosyami buldum. Ta taaa, iste geldim burdayim. Gene kendi capimda bikbiklemeye devam.

Gelir gelmez en taze tüketim endeksi ganimetimi huzurlariniza sunayim da resimli post olsun.

Gecen zaman süresinde pek bir sey degismedi, hala denk geldikce kücük prens zimbirtilarina atliyorum. Simdi üsendim foto cekmeye, aynen ebay store’dan afirdigim resmi yayinliyorum.

Image

Kanada postasina selam olsun, pek yavaslar. Olsun bu bebekler yavasca gelse de benim. Bebek derken gercekten bebekler, 50 centten hallice boyutlari. 7,20 euro’ya almisim, 3,41’da posta parasi vermisim. Satan tükkanda onyüzmilyon daha rozet cesidi var. Ebay’deki tükkanin adi “Funware Pinback Buttons”. Bu da linki: http://stores.ebay.de/Funware-Pinback-Buttons?_trksid=p4340.l2563

