Etiketler

, , , ,

Evcegizimden uzaktaydim. Cok da uzak degil, bir kac sokak ötede. Blogu niye aksattim onu bilemiyorum. Yaz rehaveti desen degil, cünkü firtina, gök gürültüsü hala devam etmekte.

Evde olmayisimin sebebi faredir a dostlar. Bir katliyam oldu sanirim yoklugumda, ama duymak, bilmek istemiyorum. Hicbir canliya zarar veremem, ben kendisiyle mutlu mesut yasardim ama kedimi delirtti, bizi huzursuz etti. Coluga cocuga karisir, istila an meselesidir dediler, korkuttular. Geceleri tin tin, hisr hisr tepemde dolasmasiyla irkildim. Severus Hanim, her daim tislar oldu. Toksoplazma kapmasin diye kediyi güdülerini törpülemeye mahkum ettim. Hepimiz geridlik. Pest kontrolü aradik, tutun dogaya salin diye. Öyle calismiyorlarmis. =( Cok vahsice öneriler vardi, artik hangisi gerceklesti bilmiyorum, dedigim gibi ögrenmeye niyetim de yok.

Neyse eve geri döndük, house warming turlarindayiz.

Yeni bir deko magzasi acildi. Sevineyim mi üzeleyim mi bilemiyorum. Pip Studio ürünleri satiyor, dayanamadim 2 kuslu mug kaptim. Bulasik mak. atamayacagimi bile bile.

Kedi, kus, fare ne ararsan var olan evimde, hala bos duvarlar vardi. Gene bir e-bay avinda gene Kanban toppingleri almak suretiyle (en kuslusundan) bir cerceve vb. isine giristim. 1 euro tükkanindan aldigim, olabilecek en dandik tahta cerceveleri, gene ayni tükkandan aldigim akriliklerle boyadim. Kartlari scrap bookingde kullanilan zimbirtilara peskes cektim. Bir ara duvara asilacaklar diye umuyorum. Ince is yapamam, sikilganim. Kaba saba cikti ortaya bir seyler. Evi gusa buladim gene. Biraz kendini cok tekrar eder bulacaklar olacaktir ama bir bakima da cümbüs olsun istemedim. Zaten hepsi kendi icinde alengirli.

Foto koyuyorum, fikir versin diye. Hemi el emegi, hemi ekönömik, hemi eglenceli, hemi de daginigi az. Cerceve, boya, kart, uhu, makas, firca disinda bir sey kullanmadim.

 

 

 

