Etiketler

, , ,

Bir resim bin kelimeye bedelmis. Katiyetle iyi fotograf cekemem. Kimi bloglarda x lens, bidi bidi kamera vb diye not düsülüyor bir de sanat eserinden hallice fotolara. Benim kötü kameramdan size mutlulugun resmi:

Anlasilmiyor pek, hava zifiri karanlikti sabah uyandigimizda. Ama ben pek sevindiriktim. Bir tavuk gibi yumurtladigimin resmidir bu. Mutlulugun resmi. Ha biz pas geciyoruz bu kiymetli günleri o ayri. Velhasil, süphesi olanlara siddetle tavsiye edecegim bir alet bu clearblue ve üstelik benim gibi tembel tenekelere, uykuculara, bu cizgi hafif silik cikti acaba? diyenlere birebir. Maile memnun musun diye soranlara cevabim budur. Daha ucuz alternatiflerin güvenilirligini bilemiyorum. Sadece bu zimbirtiyi kullandim, ve ayrica Türkce manuelim yok. Ve fakat bu alet olmasaydi, durumdan haberim olmayacakti. Hic bir belirti yok. Ne agri, ne sizi ne baska sey.

Bedava reklam yapiyorum, bir distirbütör de hayrina cibik yollasa. Yakin zamanda iflahim kesilecek test cubugu almaktan. Gerci bu ilk ay, ben tedbirden stok yaptim sanirsam. Herseyim panik. Bu ay 10 cibikla durumu kurtardim.  Bu durumda 5 aylik daha testim var. Ilk aydan görmek zormus bir de bu resmi, peh peh. Bir seyler düzeliyor mu ne? Gülen suratla 🙂 postu bitereyim bari.  🙂 Mutluyum 🙂 Ah bir de doktor abla, tehlike gecti dese bu önümüzdeki 5 ay icinde. Neyse gene gülen surat yapayim ben 🙂

 

