Etiketler

, ,

Poeeh aksama dogru bir sicak bir nem basti. Attik kendimizi nehir kenarina. Battaniye, kitap ve yeni tematik tüketim endeksimin son ganimetleri Kücük Prensli termo bardaklarin icinde buzlu dondurmali kahve. Resim olarak cok romantik ama bilemiyorum kac börtü böcek tarafinca isirildik. Cos cos cayagaci yagi kokuyoruz. Kasintiyi da aliyor.

Oh be hayat bu tadinda mutlu mesut serinligi de alinca pofidik pofidik uyku planlari yaptik. Pazar günü mangal partimiz var, yarin alisveris ve evi toplamacayla gecireceizdir. Enerji depolayalim. Iyi hos. Saat 1’e dogru bir kiyamet, on yüz milyon simsek, on yüz milyon gök gürültüsü ve esine az rastlanir bir yagmur. Uyumak mümkün degil.

Kedimiz evin icinde ama kayip, hala saklaniyor. Benim kadar gök gürültüsünden korkan baska bir canli var su hayatta. Havai fisekten de cok korkarim. Severus’la benzesiyoruz. Tirsiyorum, sesten uyuyamiyorum.

Cayira cimene cep telefonsuz, foto makinasiz vb. ciktim. Yeni cicikleri aldigim siteden arakladigim fotoyla göstereyim, begenen olur belki. Ebat göründügü gibi heybetli degil, ama biz sevdik. Bulasik makinasinda da yikanmiyormus meret, bu bardaklarin yikanani var mi bilemiyorum. Tanesi 9.95ti. Böyle bardaklar icin normal ama bu fiyata metal ve daha büyük coffee to go bardaklari almak mümkün. Ve fakat benim derdim herhangibi bir bardak degil. Kücük Prens. Neyse Petit Jour Paris’in türlü bicikleri arasinda KP temasi  var. bakin: http://www.petitjour.com/

Zengin edecegim seni petit jour paris! Dur hele.


