Etiketler

,

Buraya henüz yaz gelmedi. Haftasonu 23 dereceye ciktik da bana fenaliklar geldi bile. Sevmiyorum yazi ve sicagi. Ben sevenlere hayret ediyorum, sevenler de bana hayret ediyor.  Bu yaz Türkiye’ye Agustos sonu gidiyoruz diye Neredeyse Mr. Darcy’e cok cemkirdim. Ege icin ideal zaman Ekimdir, Kasimdir. Hem tenhadir, hem de cillop havasi vardir. Kasindi, kasiyacak bogucu Agustos ve Eylül onu da. Olan bana olacak. 

Elime yavastan sonbahar kataloglari gecmeye basladi. Icim acildi resmen. Yazlik kiyafetleri bile sevemiyorum. Simdi yazliklar da burada yavastan indirime girmeye baslar. Alacagimdan da degil. Katologda birsey begendim, ask yasiyorum kendisiyle. Beden bitmeden ismarladim bile. Gelsin ve üzerimde begeneyim istiyorum. Duruma göre baska renklerinden de alirim, bütün bahari kisi atlatirim böylece hehe. Bildigin acik sifir yaka, dümdüz kazaga fiyonk koymuslar, olay budur. Benim dilim sarkti ama. Belki de modeli begendim.  Sac rengini cok begendim, böyle koyultayim bari.

 

