Etiketler

,

Rüyam ertelenmis olabilir, belki hic gerceklesemeyecek de olabilir. Bilemem. Olasi bicirdak planlarinda temam bile seciliydi yahu. Neredeyse Mr. Darcy 30 yasinda tanisti benim ilk dostumla. Biz yilda bir mutlaka görüsürdük kendisiyle,  o hep sabitti, ben degistim zamanla. Bazen efkarlandim duruma, hesap kitap yapan oldum, ben oyken, onun anlamaya calistiklarindan biri oldum. Böyle eski bir dost iste, herseyi yüzüne carpan.

Minik bir bicirdak planlari ertlendi. Kore uzak, postasi yavas. Ben siparislerimi verirken bulutlardaydim. He simdi yere cakilmis da degilim. Neyse bulutlardayken planli progamli gidecektim. Günlük tutmadim, blog konusunda dahi istikrarli degilim. Bicirdak icin bu huyuma dur diyecektim. Bir ajanda edineyim dedim. Iste bugün gözün oldu, parmak izin olustu, sana patik ördüm tadinda cheesy seylerle dolduracaktim. Daha önce damgalarimi alirken gözüme ilismisti bicikler. Yer etmisler, ismarladim.

Eski dostum dedigim de Kücük Prens, o konu yarim kalmasin. Yilda bir, Tr’ye giderken okurum. Ucus kitabimdir. Ilk annem okumustu, okuma elmasini kizarttigimda babamin aldigi, kendimin okuyup bitirdigi ilk kitaptir. Daha sonra araliklarla okudum. 15 yasindan beri de yilda bir okurum. Ingilizce ve Almanca okudugum ilk kitaptir ayni zamanda. Almancasini da 2 sene önce okudum. Ilginctir bana daha masalimsi geldi. Almanca da igrenc, kusarak konusuyorlar diyene Almancanin Göthe’nin dili oldugunu hatirlatirim.

Neyse bicikler ulasti elime sag salim. Dedim bir drama yaratsam mi su kargodan. Neye niyet, neye kismet misali. Ama mümkün degil, cok bicikler. Drama kralicesi olsam da bunlar beni daha cok mutlu etti. E iste, hayat devam ediyor, ben de devam eden hayatima dair notlar alirim, belki bicirdak da ajanda bitmeden yer edinir kendine.

Cok yogunum ve cok yorgunum. Bir kere clearblue monitorümü calistirdim, normalde insanlar hamile kalmak icin calistiriyor, ben kendimi tanimak istiyorum. Zira zerre anlamiyorum ben ondan bundan. Yok atesti, yok agriydi, salgiydi. Alet söylesin, o zaman iyice bir takip edecegim, anlasilacak ipuclari vardir belki de. Hah mesela bunu not edeyim degil mi? Bu ay kac cubuk isteyecek alet, ne gün seviyede yükselme var? Balik hafizama iyi gelir. Alete dair ilerleyen zamanlarda bir yazi yazacagim ayrica.

Ajanda alisveris yaparken gözüme daha büyük gözükmüstü. Minik geldi, ama sevdim gayet güzel. Minik cantaya at gitsin boyutu. Damgalardan da var yine. Metal kutusu yok bu sefer. Index sticker ve post itler de aldim Kücük Prensli. Bir de pullu yapistirmalar var, kalmamis ellerinde. Onlardan da edinmem gerek. Para iadesiyle beraber özür niyetine Kücük Prensli bir deftercik yollamislar. Fotosunu cekmeyi unutmusum.

Fotolar da cok beter, cep telefonuyla bu kadar.

Ben yavastan tüketim endeksimi Kücük Prens temasina kaydirmaya basliyorum.  Bu da benim terapim olsun. Her ay bu tema’da 1-2 post göreceksinizdir. 

He bir de aksama macimiz var, Italya’yi pizza niyetine yiyecegizdir insallah. =) O yüzden ben tembellik yapiyorum bugün, antipasti esliginde mac keyfi. Bir de su vuvuzelalar olmasa. Hortladilar bu turnuvada yine. Yere batasica, bir bu bi de büyük sehirlerde ki Türklerin davullu zurnali gelin cikarmasi acilen yasaklanmali. Migren yapiyor cok pis, bu nemli havada cam  kapali oturuyorum. Uzun post oldu, okuyan var mi acaba buraya kadar…

