Etiketler

Kacak oldum. Aslinda olmadim. Önce pc bir tamire gitti , biraz mecburiyet girdi araya. Sonrasinda fiziksel yorgunluk. 3 hafta, haftada 4 gün antreman yaptik. Daha önce hic denemedigim bir spor. Biraz eglencesine, biraz da zorunlu kadin kotasina.

Haftasonu yarislarimiz vardi. Havanin azizligine de ugramadik degil ama coooook eglendik. =))

Dragon bot turnuvasina katildik. Universitedeki okutmanlar ve asistanlar olarak. 46 takim vardi. Günde 4 yaris. Ekip cok eglenceliydi aslinda asil yarislar baslayana kadar isin eglencesindeydik sonra yav bu kadar calistik asilsak ilk 8’e kalsak diye gaza geldik. Ilk 8’e kaldik! Yetmedi ilk 4. Finale de ciktik ve 1 saniye ile kaybettik. 1 saniye aslinda uzun bir zaman. Yani kötü bir derece. Ama karsimizda ögrencilerimiz vardi. Hepsi 20’lerin basinda. Neyse ikinci olduk!! Ödülümüz 50 litre bira. 18 kisiydi takim, bir dümenci ve bir davulcu. Kalanimiz kürek cektik. Sinirsiz makarna yiyebildigim ender günler olarak tarihe gecti. Ve sanirim kollarda kas bile yaptim. Seneye mutlaka gene varim! Spor yapip eglenebilecegimi hic bilmiyordum.

Neyse pc geldi, ve ben battaniyeyi bebek battaniyesine cevirmeye karar verdigim icin yapmam icab eden karelerim 20’li sayilara düstü. Artik daha siklikla buralardayim.

Uzun vadeli bir maratona daha hazirlanmaya karar verdim. Hafif bir konsept degisikligi ile blogu da bu konuda dijital ajandaya cevirmeye dair hain planlarim var. Duruma bagli olarak cok cilgin bir tüketim endeksine dogru gidebilir sonum. Ve fakat buna daha zaman var, insallah bu cokca bir zaman olmaz. Deneyip, ugrasip görücez.

