Etiketler

, , , ,

Herkesler en bayik Oscar yili olarak görse de “and the Oscar goes to Hugo”‘yu canli kanli duyabilmek icin pazar pc’den hemi de türk tvsinden törenleri izledim. Yillardir Pro 7’nin yayinlarindan bezmistim fekat NTV’nin yayini daha da betermis. Ekranda konusan modaci ablalarin kullandigi ve dahi boglarda da cok sik karsilastigim “kombinlemek” mastari nedir, ne degildir diye derin düsüncelere dalmis, kirmizi hali modasina dair gereksiz seyleri dinlerken bana bir fenaliklar basti. Bloglardan fiskirip da mi ekranlara kadar gitti bu ifade? Ben mi yurttan cok uzak kaldim? Yoksa bu kelime o kadar da avam ve tiksindirici degil mi? Sorun ben de mi? 

Hayatinda hicbir sey kombinlememis biri olarak, ben de sag tarafa dogru yatay uzayip giden kuskonmaz cicegimi (tül cicegimi) dikine dogru tirmandirmak icin kullanacagim misinayi boncuklarla “kombinlemeye” (öykkk arghh) karar verdim tören baslayana kadar. Ortam los. Boncuk kutusunu aldim elime. Dizdim de dizdim boncuklari. Renklerin cogu ayirt edilmiyordu ki bunun sebebi pilsizlik. Lamba’nin kumandasinin pili bitmis. Pilsiz de calismiyor meret. Ama teneke basladigi isi bitirir, gözlerini yorar da yorar… ve törenler baslamadan kör olma pahasina kuskonmazini anlamsiz bir acida uzamaktan kurtarir.

mum isiginda boncuk dizmece

flashli cekim

pek belli olmasa da proje uygulama

Göz bozmaya dair planlar bu kadarla sinirli degil. Bu aksam yorulan gözlerimi yormaya Elizabeth George ile devam ediyorum. Diger bir hain planim ise bir sonraki fotoda gizli. Ipucu veriyorum: Elizabeth George degil. Severus hanim da degil.

the Artist iyi ama Hugo daha iyiydi be yav.